Bölüm 2’de tartıştığımız gibi, eğitim teknolojisi
SEL’nin verimli bir şekilde teşvik edilmesinde önemli bir rol oynama potansiyeli
ve maliyet etkin. Teknolojiyi bir araç olarak görüyoruz.
ebeveyn, eğitimci veya bakıcı,
öğrenme deneyimini genişletmek – özellikle de
geleneksel ekranların ötesine geçen yeni teknolojiler.
Bu yenilikler fiziksel ve
sanal dünyalar ve kolaylaştırıcı insan etkileşimi biçimleri
On yıl önce imkansız. Sanal gibi teknolojiler,
artırılmış ve “karışık” gerçeklik; robotlar; görüntülü sohbetler
mobil cihazlar; ve sanal eğitmenler çok daha az
pasif ve daha etkileşimli bir deneyim.
Manzarayı anlamak için,
Dünya çapında 2.000 eğitimci ve veli ile görüşme
eğitim ve teknoloji uzmanları,
eğitimle ilgili risk sermayesi finansmanı ve
eğitim teknolojisi ürünleri. Sonuç olarak,
öğrenme stratejilerinin yüksek öncelikli bir listesini hazırladı ve
SEL’i tanıtmak için en kritik teknoloji özellikleri.
Ayrıca, kullanmak için üç anahtar fırsat belirledik
SEL ilerletmek için teknoloji:

  • Neyin işe yaradığını araştırın. Ebeveynler, eğitimciler ve
    bakıcılar mevcut “ed-tech” ürünlerinden yararlanabilir
    zaten SEL’yi tanıtan özelliklerle. Standartlar
    SEL ile ilgili özelliklere dayanarak ürünlerin tanımlanmasına yardımcı olabilir
    üzerinde en büyük etkiye sahip olma potansiyeli olan
    sosyal ve duygusal becerileri öğretmek.
  • SEL’i temel ed-tech ürünlerine gömün.
    SEL özelliklerini yaratıcı bir şekilde ürünlere gömme
    okuryazarlık gibi temel akademik becerileri desteklemek
    ve aritmetik SEL’i geniş alanlara genişletebilir
    yatırımın büyük kısmı zaten akıyor.
  • Mümkün olanın alanını genişletin. Yenilikçi yeni
    giyilebilir cihazlar, sanal gibi teknolojiler
    gerçeklik ve uygulamalar – öğrencilerin ustalaşmasını sağlayabilir
    önemli sosyal ve duygusal beceriler. Sadece bunları değil
    teknolojiler denenmiş ve doğru yolları benimser ve genişletir
    SEL teşvik, onlar heyecan verici yeni potansiyel sunuyor
    öğrenme stratejileri.
    Aşılması gereken zorluklar
    Tam sayıya ulaşmanın önünde birkaç engel var
    tartıştığımız gibi SEL ve ilgili teknolojilerin faydaları
    Sınırlı farkındalık, yetersiz
    önceliklendirme, ölçümler konusunda fikir birliği eksikliği,
    düşük fon ve kaynak seviyeleri ve yetersiz
    program ve ürün tedariki. Ayrıca, paydaşlar
    hala SEL’nin tanımı ve bir araç hakkında fikir birliği yoktur
    Uygulamanın değerlendirilmesi ve sonuçların ölçülmesi.
    Böyle bir anlaşma eksikliği, hesap verebilirliğin zayıf olmasına ve
    yetersiz kaynaklar.
    Benzer şekilde, çeşitli engeller
    Sınıflarda teknolojinin yaygın kullanımı. Örneğin,
    anketimizde yer alan birçok ebeveyn ve eğitimci
    SEL’in önemli olduğunu ve ed-tech’in
    sosyal ve duygusal beceriler, tam olarak anlamıyorlar
    hangi teknolojiler en iyi sözü veriyor
    onları kullanmak için. Öğretmenler esas olarak teknolojileri
    temel akademik becerilerin kazandırılması için yararlı araçlar ve
    Sınıf verimliliğini artırmak, sosyal ve sosyal
    duygusal beceriler. Ed-tech’in benimsenmesi,
    birçok ülke, teknolojik ve altyapı konularında.
    Diğer bir engel de teknolojinin çok az olduğu algısı
    tehdit eden çocuklar için ek ekran süresinden daha fazlası
    insan etkileşimini değiştirmek.
    Bunlar gibi bariyerler birlikte bir kısır döngü oluşturur
    SEL’nin benimsenmesini yavaşlatmak. Ancak doğru yaklaşımlarla,
    paydaşlar SEL programlarının benimsenmesini artırabilir
    ve ilgili teknolojiler.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here