Neyin işe yaradığından yararlanın
Belirli sosyal ve sosyal
43 $ ‘lık belirli ürünleri kullanarak duygusal beceriler
milyar küresel ed-tech pazarı.19 Dijital oyunları düşünün.
Araştırmacıların gösterdiği oyunu içeriyorlar
sağlıklı çocukluk gelişimi için önemlidir. Sağlarlar
sürekli uygulama fırsatları. Ve olabilirler
öğrencilerin bireysel ihtiyaçları için kişiselleştirilmiştir. Araştırmamız
güçlü olan üç tür oyun tanımladı
sosyal ve duygusal becerilerin geliştirilmesine yardımcı olma potansiyeli: rol oynama, strateji ve sanal alan oyunları.
Rol yapma oyunları, oluşturan olayların dizilerini tasvir eder
bir anlatı yayı. Oyuncuların etkileşim için çeşitli seçenekleri vardır
oyun içinde karakterleri aracılığıyla ve alabilir
birden çok yol veya çift geri dönüş ve süreleri veya yerleri tekrar ziyaret etme
daha önce araştırmışlardı. ICivics, web tabanlı bir öğrenme
eski ABD tarafından kurulan kar amacı gütmeyen bir kuruluşun platformu
Yargıtay Adalet Sandra Günü O’Connor,
yurttaşlığı öğretmek ve öğrencilere aktif katılımcı olmaları için ilham vermek
ABD demokrasisinde. ICivics, rol yapma oyunları içerir
“bir gün için başkan” gibi şeyleri simüle etmek ve
Yargıtay’da bir dava tartışıyor. Bir değerlendirmede
araştırmacıları, ikna edici yazma becerilerinin
İCivics’in argüman yazma aracında SEL potansiyeli, Taslak hazırlama
Yazı tahtası. Öğrencilere nasıl davranacaklarını öğretmenin yanı sıra
yurttaşlık konularında karmaşık argümanlar araştırmak ve oluşturmak,
Hazırlama Kurulu “daha ​​derin öğrenme yeterliliklerine” hitap eder
karmaşık iletişim, problem çözme ve kendi kendine öğrenen öğrenme becerileri gibi, ”dedi Tufts araştırmacıları.
Strateji oyunları, birden çok oyuncuyu
kıtlığın planlama ve stratejik dağıtımını yönetmek
kaynaklar. Bir örnek Sid Meiers’ın Medeniyeti V,
hangi oyuncular tarafından “dünyanın hükümdarı” olmaya çalışırlar
tarih öncesi bir medeniyet kurmak ve önderlik etmek
uzay çağına kadar. Oyuncular stratejik kararlar veriyor
diplomasi, genişleme, ekonomik gelişme,
teknoloji, hükümet ve askeri fetih. Çalışmalar
oyuncuların önemli tarihsel gerçeklere hakim olduğunu gösterdi, ancak
daha da önemlisi,
coğrafi, tarihi arasındaki karmaşık ilişkiler
medeniyetleri şekillendiren ekonomik sistemler.
Bölüm 2:
Eğitim vaadi
teknoloji
Eğitim İçin Yeni Vizyon.indd 11 04.03.16 13:57
12 Eğitimde Yeni Vizyon
Sandbox oyunları açık uçlu keşfe odaklanır. Minecraft
örneğin, SEL oluşturmak için çeşitli stratejiler içerir.
Oyuncular, 3D dünyasını kullanarak
ahşap, cevher, taş ve diğer malzemelerin blokları. Minecraft olabilir
öğrencilerin çalıştığı çok oyunculu, işbirliğine dayalı bir oyun ol
ortak bir hedefe ulaşmak için birlikte. Oyun menteşelerinde başarı
becerikli olmak ve gerekli olanı sağlamak için inisiyatif almak üzerine
elementler. Wisconsin-Madison Üniversitesi’nden bir araştırmacı olan Constance Steinkuehler, akademik
okuma, biyoloji, ekoloji ve fizik bağlantılı konular
Sosyal ve duygusal becerilerin geliştirilmesine gelince, birincil ve
Minecraft’ı entegre eden ortaokul sınıfları
müfredat içine şirketin oyunun
yaratıcılığı, işbirliğini ve problem çözmeyi teşvik eder.23
Yardım potansiyeline sahip ed-tech ürünleri tanımlamak
sosyal ve duygusal beceriler geliştirmek, bir liste hazırladık
ile oldukça ilişkili araştırma tabanlı ürün özellikleri
10 yetkinlik ve karakter kalitemiz (bakınız Sergi)
4). Tabii ki, bu özelliklere sahip her ed-tech ürünü değil
otomatik olarak SEL’i teşvik eder ve bunu yapanlar
değişen derecelerde, bu araçların
SEL çabaları önemlidir. Ayrıca, araştırmalar bazı oyunların dijital oyun ortamı dışında aktarılmasının zor olabileceğini gösteriyor
oyun etkili pedagoji ile birleştirilmedikçe.24 “Bilgilendirme” eğitimde oyunların kullanımı için kritik önem taşır çünkü
oyunda öğrenme ve
aynı becerileri diğer bağlamlara da uygulayabilirler.25 Öğretmenler
oyun öncesi ve sonrası liderlik ederek becerilerin transferini kolaylaştırmak
oyunu diğer sınıf derslerine bağlayan tartışmalar.
Listemizde 55 özellik bulunmaktadır. Örneğin, amaç
bir öğrencinin yaratıcılığını artırmak (SEL ile ilgili bir yeterlilik),
akademik literatür ile ilgili araştırmalarımız ve
uzmanlar ed-tech oyunun uygun olacağını öne sürüyor
farklı oyuncular için tamamlayıcı roller yaratırsa,
rol oynama ve perspektif değişimini teşvik eder ve
çevrimdışı grup etkinliğini ve görevlerini kolaylaştırır. Oyuncu gerektiriyor
birlikte ilerlemek için ortak hedeflere doğru birlikte çalışmak
oyun liderlik ve iletişimi besleyebilir. Oyuncular
aynı zamanda sanal alışveriş yaparken müzakere becerilerini de öğrenebilirler
oynarken liderlik ve sosyal
ve kültürel farkındalık. Oyuncuların
d

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here