Başka bir örnek, Pixel Press’ten Bloxels’dir. Bloxels ile,
yapıcı hareketi (kendin yap tekniklerini birleştirir)
teknoloji, tasarım, sanat ve yaratım ile) okula gidiyor.
Bu mobil video-oyun-tasarım platformu çocuklara yardımcı olur
karakterler, ortamlar ve zorluklar tasarlayın ve sonra
onları oynayabilecekleri online oyunlara dönüştürün
Arkadaşlar. Sınıf seti 10 ila 20
öğrencilerin takım halinde çalışabileceği sanal oyun tahtaları veya
tek tek, renkli bloklar yerleştirerek
karakterlerin yürüdüğü, koştuğu ve
atlamak. Her renk farklı bir öğeyi temsil eder, örneğin
ateş için kırmızı, paralar için sarı ve zemin için yeşil. Öğrenciler
ayrıca tamamlanmış oyunları çevrimiçi olarak daraltabilir ve yayınlayabilir
değiş tokuş. Bloxels’in eleştirel düşünme geliştirdiği gösterilmiştir,
Kalıcılık ve adaptasyon becerileri
fikirlerini bir pazarda denemek ve test etmek, motive etmek
yerleşik bir ödül sistemi ile oyunlarını geliştirmek için.
Sanal gerçeklik
Başlangıçta arasında popülerlik kazanan sanal gerçeklik (VR)
oyuncular, daha hesaplı, mobil hale geldi
biçim. Okullar kulaklık gibi VR ekipmanlarını kullanıyor
sürükleyici bir dijital ortamda fiziksel varlığı simüle etmek
ortamı. Hedefler gerçek hayatla daha güçlü bağlantılar kurmak,
daha fazla öz farkındalık yaratın ve yaratıcılığı artırın
seyahat için gereken yüksek maliyet ve zaman.
Örneğin, EON Reality etkileşimli 3D öğrenmeyi mümkün kılar
işbirliği ve sanal öğrenme için VR araçları aracılığıyla.
Bazı okullar halihazırda bu gibi cihazları kullanıyor.
sosyal ve duygusal beceri gelişimini destekleme potansiyeli,
kültürel farkındalığın ve merakın artırılması da dahil
sanal alan gezileri yoluyla. VR sektörü
ana akım benimseme: yeni başlayanlar çoğaldı, girişim
sermaye finansmanı aktı ve kitlesel pazar ürünleri
sahibi olduğu Oculus VR’den Rift kulaklık gibi
Facebook, pazara girmeye başladı.27
Etkileşimi artırmak, merak yaratmak ve
Eleştirel düşünmeyi geliştirmek öğrencileri gezilere çıkarmaktır.28
Google, geleneksel geziyi birlikte, uygun fiyatlı, erişilebilir bir ürün sağlayan iki ürünle yeniden keşfediyor
dünyanın dört bir yanındaki öğrenciler için sanal alan gezisi deneyimi.
Google Cardboard sanal gerçeklik ve artırılmış gerçekliktir
sürükleyici deneyimler yaratan bir platform
oluşturulabilen bir cep telefonu için ev yapımı montaj
karton, Velcro gibi basit, düşük maliyetli malzemelerle
ve lastik bantlar. Expeditions Pioneer Programı, bölüm
Google for Education, öğrencilere benzer bir
Great Barrier Reef, Machu gibi egzotik yerlerde tabletli bir öğretmen tarafından küratörlü sürükleyici VR deneyimi
Picchu ve bir NASA uzay istasyonu.
Gelişmiş analitik ve makine öğrenimi
Yıllarca, gelişmiş analitik ve makine öğrenimi
iş sağlamak için özel sektörde istihdam edilmiş
içgörü. Giderek, bu uygulamalar giriyor
Eğitim. Gelişmiş analitik ve makine öğrenimi
sosyal ve duygusal öğrenme için önemli bir potansiyele sahip olmak
çünkü eğitimcilerin eğitimi kişiselleştirmelerine izin veriyorlar
öngörülü hesaplama yoluyla.
Bir örnek, uygulamaları öngörülü kullanan Civitas Learning’dir.
öğrenme, kalıcılık ve devamlılığı artırmak için analitik ve
mezuniyet oranları. Civitas algoritmaları veri sinyallerini tanımlar
bir öğrencinin başarısıyla ilişkilendirilen – örneğin
hazırlık, katılım ve katılım – ve
eğitimcilerin performansı değerlendirmek için kullanabilecekleri gösterge tablosu.
Ve Kişisel Öğrenme Oyunları’nın online oyunu ZooU,
10 karakter ve yetkinlik becerimizden üçünü değerlendirir

  • iletişim, işbirliği ve sosyal ve kültürel farkındalık – dürtü kontrolü, empati üzerinde daha fazla durularak
    ve duygusal düzenleme. Her öğrenci ilerledikçe
    oyun, seçimleri hakkındaki verileri analiz eder,
    fare tıklamaları ve bir görevi tamamlamak için gereken süre. ZooU
    deneyimi çocuğun ihtiyaçlarına ve performansına göre uyarlar
    kişiselleştirilmiş öğrenme sağlar. Oyun aynı zamanda bir öğretmenin her çocuğun ayrıntılı SEL performansını anlamasını kolaylaştırmak için bir puan kartı sağlar. ZooU’nun analizi,
    Potansiyel olarak artan doğruluk, bir çocuğun temel sosyal ve
    duygusal beceri düzeyi ve gelişim gerektiren hedef beceriler.
    Duyuşsal hesaplama
    Duyuşsal hesaplama, ortaya çıkan
    sistemlerin tanımasına, yorumlamasına ve
    insan duygularını simüle eder. Mevcut uygulamalar ağırlıklı olarak
    duygusal tepkileri yakalamaya ve analiz etmeye odaklanın
    ürün veya medyanın verimliliğini ve etkinliğini artırmak
    test, bu teknoloji geliştirmek için büyük bir vaat ediyor
    daha fazla empati gibi sosyal ve duygusal beceriler,
    gelişmiş öz farkındalık ve daha güçlü ilişkiler.
    Affectiva’nın Affdex’i yüksek potansiyele sahip spesifik bir örnektir. Bu
    ürün yakalamak, tanımlamak için bir web kamerası ve algoritmalar kullanır
    insan duygularını ve dışa tepkiyi analiz eder
    uyaranlar. Göz izleme verilerini kullanma, Affdex karşılaştırması

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here