SEL için düşük finansman ve kaynak seviyeleri
SEL’i tutarlı bir şekilde ölçmek zor olduğu için,
eğitimcileri öğrencilerinin gelişiminden sorumlu tutmak
sosyal ve duygusal beceriler. Finansman en sık
ölçülebilir sonuçlarla ve mevcut a.
SEL sonuçlarını ölçme yöntemleri kaynağı daha da kötüleştirir
kısıtlamaları. Finansmanın zaten mevcut olduğu bir ortamda
gergin, eğitim liderleri kaynak ayıracak
sonuçların ve ilerlemenin orantısız olduğu alanlar
fonlamayı haklı göstermek için ölçülebilir.
Eğitim İçin Yeni Vizyon.indd 19 04.03.16 13:57
Eğitim için 20 Yeni Vizyon
Anketimize göre, ABD’deki öğretmenlerin% 77’si
SEL ile ilgili ek eğitim almak istiyor.
Akademik, Sosyal ve Duygusal Öğrenme için İşbirliği
(CASEL) kısa süre önce ulusal bir temsilciyi inceledi
öğretmenlerin örneklemi ve benzer şekilde öğretmenlerin% 83’ünün
SEL.29 ile ilgili eğitim istedi Ancak, anketimiz gösteriyor
öğretim ve profesyonel için sınırlı kaynakların mevcut olduğunu
dünyada SEL ile ilgili gelişme. İhtiyaç
daha fazla SEL ile ilgili eğitim yaygın,% 61
Kenya’da öğretmenler ve Birleşik Krallık’ta% 78
SEL üzerinde daha profesyonel gelişim ile ilgileniyor.
Dahası, Çin, ABD, İngiltere ve Güney’de yanıtlayanlar
Kore, yetersiz bilgi veya eğitimi bir anadal olarak gösterdi
sosyal ve duygusal becerilerin öğretiminde engel.
SEL ihtiyacının tanınmasına rağmen, kaynaklar
orada akıyor.
Kanada ve ABD öğretmen eğitimi programlarının incelenmesi
British Columbia Üniversitesi’ndeki araştırmacılar tarafından
eğitimdeki çok az öğretmenin,
sosyal ve duygusal beceriler geliştirmek,
hazırlık programları bu becerilerin
ve öğretilmelidir ”.30 Anketimiz,
ve daha geniş bir uluslararası boyut ekledi:
İngiltere’deki öğretmenler SEL’de en yüksek eğitim seviyelerini rapor ederler,
% 60 eğitim alan diğer ülkeler bunun gerisinde kalıyor
oranı. ABD’de öğretmenlerin sadece% 41’i ve Güney Kore’de% 36’sı
SEL’de eğitim almayı rapor edin.
Özellikle kaynak kısıtlamaları ed-tech’in benimsenmesini engelliyor.
Örneğin, gelişmekte olan ülkeler ve bölgeler
Sahra altı Afrika’da genellikle yeterli teknoloji bulunmuyor
altyapı ve dijital becerilerde büyük boşluklar var. Öğrenciler
ve ABD gibi gelişmiş ülkelerde bile eğitimciler
bilgisayarlara veya internete erişimi olmayabilir. Aslında,
anketimizde teknolojinin maliyetinin
özellikle ebeveynler için önemli bir meydan okuma; bu doğru
tüm ülkeler. Örneğin, Çin’deki ebeveynlerin% 75’i ve
ABD’de ebeveynlerin% 78’i teknolojinin maliyetini bir
SEL ed-tech kullanımının önündeki başlıca engellerden biri.
Çoğu ülkede, okullar
Güney’de olduğu gibi temel beceriler için teknoloji
Kore. Kenya, teknoloji kaynaklarının çoğunu
BT altyapısı ve İngiltere öğretmen eğitimine odaklanmaktadır.
Çin, daha fazla tahsis eden çalıştığımız tek ülke
ed-tech için diğer kategorilerden daha fazla para: Teknik
SEL ed-tech için harcamalar çocuk başına yıllık 1.529 $
Çin’de ortalama olarak ABD’den bile yüksek. Bu değil
Çinli ebeveynlerin ve öğretmenlerin de
şu anda SEL (% 98 ve
Sırasıyla% 91) diğer ülkelerdekilere göre
Ankete. Bununla birlikte, Çin için verilerimizin çizildiğine dikkat edin
sadece Şanghay ve Pekin’deki büyük şehirlerden; harcama
ülkenin diğer bölgelerinde ortalamayı düşürebilir
Genel olarak Çin. Resim Kenya’da oldukça farklı görünüyor,
hangi kaynakları daha temel
Altyapı gereksinimleri ve en düşük vurgu
SEL’de (ebeveynlerin% 54’ü ve öğretmenlerin% 51’i).
SEL programlarının yetersiz temini ve
Ürün:% s
Önceki zorlukların kümülatif etkisi,
programlarda ve ürünlerde büyük bir boşluk yarattı
SEL gelişimini geliştirmek için gerekli. Bir boşluk geliyor
SEL programları şeklinde. Aslında,
etkili okul temelli SEL programları büyümedi
son yirmi yılda kayda değer ölçüde. CASEL yayınlandı
2003 yılında SEL programlarının ilk incelemesi (Güvenli ve
240’tan fazla programı kapsayan ses) ve
titizlikle tatmin olan 22 program önerdi
değerlendirme ve tasarım kriterleri. 2013 yılında, on yıl sonra,
dahil edilme kriterleri genişlerken, CASEL’in
önerilen programlar sadece 22 okul öncesi ve
temel programlar, 200’den fazla incelemeden
SEL programları ve 2015 yılında CASEL sadece dokuz
lise ve ortaokul programları (380 dışında)
incelendi).
CASEL eğitimcilerin giderek daha fazla ilgilendiğini
sınıf tabanlı uygulamaların ötesine geçerek
koordineli, okul çapında ve bölge çapında SEL programlamaya tek SEL programı. Ama genel olarak
bu tür programların uygulanmasında kaydedilen ilerleme
sınırlı. İlerlemenin gerçekleştiği durumlarda
yapılan, çabalar arı var

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here