Teknoloji, sosyal ve duygusal beceriler de dahil olmak üzere 21. yüzyıl becerilerini geliştirmeye yardımcı olmak için muazzam bir vaatte bulunuyor. Bu olabilir
öğrenmeyi kişiselleştir, bağlı olmayanla meşgul, tamamlayıcı
sınıfta ne olur, eğitimi
sınıfta öğrenim görmelerini ve
aksi halde yeterli eğitim olanaklarına sahip olmayabilir.
Bununla birlikte, bugüne kadar, öğrenme stratejilerinin çoğu
sosyal ve duygusal beceriler geliştirmek için kullanılır (bkz. Bölüm
1) teknolojiyi kullanmayın veya sadece sınırlı bir şekilde kullanmayın.
birkaç neden.
Birçok ebeveyn ve eğitimci, hangi teknolojilerin sosyal ve duygusal beceriler geliştirmek için en çok söz verdiğini veya bu teknolojileri en iyi nasıl kullanacağını tam olarak anlamıyor
Araştırdığımız tüm ülkelerdeki eğitimciler nispeten yüksek
Genel olarak SEL’i teşvik etmek için ed-tech kullanımı konusunda farkındalık (bkz.
Bölüm 3). Örneğin, öğretmenler etkileşimli bilgisayarlar kullanır
classtime’ı daha fazla yapmak için yazı tahtaları ve diğer teknolojiler
üretken, örneğin programları ve dersleri yöneterek,
SEL için onları kullandığından daha fazla, örneğin öğrencinin
multimedya projeleri ile yaratıcılık. Sınıfın dışında,
Anketimize rağmen SEL için teknoloji kullanımı da düşük
algılanan değerin nispeten yüksek olduğunu ortaya koymaktadır. Önemli, belirgin
öğretmen ve velilerin yüzdesi
teknolojinin sosyal ve duygusal becerilerin geliştirilmesinde etkili olduğunu ve bunu gerçekten SEL için kullananların yüzdesinin olduğuna inanıyorum.
Buna ek olarak, ed-tech’deki SEL ürünlerinin sayısı
bugün pazar yetersiz. Şu anda mevcut olan en yeni edtech ürünleri okuryazarlık gibi temel becerilere odaklanmaktadır
SEL ile ilgili yeterliliklerde değil,
önceki raporda belirlediğimiz karakter nitelikleri, Yeni
Eğitim Vizyonu: Teknoloji Potansiyeli Açmak.
Geleneksel beceri üzerine yapılan mevcut vurguya dayanarak
geliştirme, ed-tech yatırımlarının sadece küçük bir kısmı
ürünlerinde SEL’i içeren şirketleri hedeflemiştir.
Bu zorluklara rağmen, üç anahtar belirledik
eğitim teknolojisini
sosyal ve duygusal becerilerin öğretilmesi ve etkisini en üst düzeye çıkarması:

  • Neyin işe yaradığını araştırın. Eğitimciler ve ebeveynler
    sosyal ve sosyal
    duygusal beceriler. Ed-tech ürünlerini kullanabilirler.
    SEL’i teşvik etme potansiyelini gösterir.
  • SEL’i temel ed-tech ürünlerine gömün.
    Ed-tech ürünleri geliştiricileri şunları içerebilir:
    temel akademik konulara aynı anda odaklanın
    (dil sanatları ve matematik gibi) ve sosyal ve
    duygusal beceriler (işbirliği ve iletişim gibi)
    yeni ürün tekrarları üzerinde çalışıyorlar.
  • Mümkün olanın alanını genişletin. Öğrenme ve eğlence için çeşitli lider teknolojiler açık
    SEL için keşfedilmemiş fırsatlar yaratır. Giyilebilir cihazlar,
    uygulamalar ve sanal gerçeklik yenilikler arasında
    öğrencilerin duygularını yönetmelerine,
    işbirliği becerileri ve diğerleri için daha fazla empati kazanmak.
    Neyin işe yaradığından yararlanın
    Belirli sosyal ve sosyal
    43 $ ‘lık belirli ürünleri kullanarak duygusal beceriler
    milyar küresel ed-tech pazarı.19 Dijital oyunları düşünün.
    Araştırmacıların gösterdiği oyunu içeriyorlar
    sağlıklı çocukluk gelişimi için önemlidir. Sağlarlar
    sürekli uygulama fırsatları. Ve olabilirler
    öğrencilerin bireysel ihtiyaçları için kişiselleştirilmiştir. Araştırmamız
    güçlü olan üç tür oyun tanımladı
    sosyal ve duygusal becerilerin geliştirilmesine yardımcı olma potansiyeli: rol oynama, strateji ve sanal alan oyunları.
    Rol yapma oyunları, oluşturan olayların dizilerini tasvir eder
    bir anlatı yayı. Oyuncuların etkileşim için çeşitli seçenekleri vardır
    oyun içinde karakterleri aracılığıyla ve alabilir
    birden çok yol veya çift geri dönüş ve süreleri veya yerleri tekrar ziyaret etme
    daha önce araştırmışlardı. ICivics, web tabanlı bir öğrenme
    eski ABD tarafından kurulan kar amacı gütmeyen bir kuruluşun platformu
    Yargıtay Adalet Sandra Günü O’Connor,
    yurttaşlığı öğretmek ve öğrencilere aktif katılımcı olmaları için ilham vermek
    ABD demokrasisinde. ICivics, rol yapma oyunları içerir
    “bir gün için başkan” gibi şeyleri simüle etmek ve
    Yargıtay’da bir dava tartışıyor. Bir değerlendirmede
    araştırmacıları, ikna edici yazma becerilerinin
    İCivics’in argüman yazma aracında SEL potansiyeli, Taslak hazırlama
    Yazı tahtası. Öğrencilere nasıl davranacaklarını öğretmenin yanı sıra
    yurttaşlık konularında karmaşık argümanlar araştırmak ve oluşturmak,
    Hazırlama Kurulu “daha ​​derin öğrenme yeterliliklerine” hitap eder
    karmaşık iletişim, problem çözme ve kendi kendine öğrenen öğrenme becerileri gibi, ”dedi Tufts araştırmacıları.
    Strateji oyunları, birden çok oyuncuyu
    kıtlığın planlama ve stratejik dağıtımını yönetmek
    kaynaklar. Bir örnek Sid Meiers’ın Medeniyeti V,
    hangi oyuncular tarafından “dünyanın hükümdarı” olmaya çalışırlar
    tarih öncesi bir medeniyet kurmak ve önderlik etmek
    uzay çağına kadar. Oyuncular stratejik kararlar veriyor
    yeniden

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here