Gündem
Ulusal, eyalet ve yerel düzeylerde örgütler oynuyor
politika oluşturmak için bir gündem belirlemede çok önemli bir rol
bu da SEL ve SEL ile ilgili ed-tech. Bunlar
kurumlar eğitim bakanlıkları ve eyaletlerden
yerel okul bölgelerine ve STK’lara yönelik yasalar. Ancak,
tüm organizasyonlar gündemi aynı şekilde etkilemez.
Çünkü paydaşların kesin rolleri
bağlam – bir ülkenin merkezileşme düzeyi dahil
örneğin hükümet ve bir ülkenin gelir düzeyi.
Eğitim sistemlerinin merkezileştirildiği yerlerde,
Güney Kore ve Singapur’da, yüksek düzeyli bir devlet kurumunun genellikle bir değişim gündeminin ilerlemesinde öncü bir rol oynadığını gözlemledik. Tipik olarak, merkezi bir hükümet
merkezi olmayan bir hükümetten yeniye daha hızlı tepki vermek
bilgi ve ihtiyaç ve önceliklerdeki değişiklikler. Örneğin,
1990’larda Güney Kore’nin eğitim bakanlığı
yaratıcılığın ve eleştirelliğin birleştirilmesine yol açan gündem
Ulusal müfredata düşünme. Öte yandan,
ABD, eyalet ve yerel gibi merkezi olmayan ortamlar
liderler gündemin belirlenmesinde büyük rol oynama eğilimindedir.
federal düzeyden koordinasyon ve etki.
Dikkate alınacak diğer bağlam bir ülkenin gelir düzeyidir,
ilgili paydaşların türlerini etkileyen
gündemi ve değişim yaratmadaki rollerini belirlemek.
Hükümetler her zaman öncü bir rol oynamaz. İçinde
Jamaika gibi gelişmekte olan ülkeler, ebeveynlerin rolü
ve öğretmen organizasyonları özellikle
farkındalık yaratmak, fon istemek ve eylemi teşvik etmek
hükümetin farklı öncelikleri vardı. STK’lar ve iş dünyası gibi hükümet dışı kuruluşların desteği de
gelişmiş ülkelerde değişim için önde gelen bir katalizör olabilir.
Bireysel paydaşlar gündemi nasıl etkiler?
Bireysel paydaşlar da ilerlemek için bir araya gelebilir
SEL için stratejiler ve ed-tech. SEL’in
politika gündeminde bireysel paydaşlar faydalanabilir
benzersiz güçlü yönleri (bkz. Ek 8).
Kural koyucular
Politika yapıcılar gündemi belirleme konusunda ön planda olmalıdır
politika değişikliği için. Çünkü SEL toplumsal kazanımlar vaat ediyor ve
değişen ekonominin taleplerini karşılamanın bir yolu,
politika yapıcılar SEL’i gündemlerine dahil etmeli, faydalarını ölçmeli, ilgili standartları ve hesap verebilirliği belirlemelidir
SEL ve SEL’in eğitim sistemlerine entegrasyonunu desteklemektedir. Finansman ve diğer kaynakları
en etkili öğrenme modellerini ve değerlendirmesini keşfet
farklı yöntemlerle denerken okulları destekleme
yaklaşımlar. Politika yapıcılar ayrıca
deneylerden kaynaklanan en iyi uygulamalar. Yapmalılar
aynı şekilde, eğitimcilere yenilikçi deneyler yapma fırsatı sunarak SEL ile ilgili ed-tech’in benimsenmesini teşvik etmek
standartları ve derecelendirme sürecini düzenleyen teknolojiler
(uygun olan yerlerde) ve araştırma ve programlara
SEL ile ilgili ed-tech gelişimini geliştirir.
Eğitimciler
Eğitimciler, diğer paydaşlarla
veya dahil olanlar da dahil olmak üzere pilot SEL programları
ed teknoloji. Entegre olabilmek için ebeveynlerle yakın çalışmalıdırlar
Hem okula hem de eve SEL seçin, böylece çocuklar
uyumlu ve kapsamlı SEL’e erişim. Onların bir parçası
rolü ebeveynler ile farklı türleri hakkında iletişim kurmak
SEL ürünleri, faydaları ve standartlara duyulan ihtiyaç.
Öğrencileri meşgul etmek için dijital oyunları da kullanabilirler
ve sınıf etkinliklerini tamamlarlar. Önemlidir
eğitimciler sunduğumuz ve odaklandığımız özelliklerin listesini kullanıyor
yüksek verimlilik gösteren SEL ürünlerinde
Ebeveynler
Çocuklarının kaliteli bir eğitim almasını sağlamak
akademik hazırlığın yanı sıra SEL sağlamak, ebeveynlerin ihtiyacı var
savunucu olmak ve eğitimcilere ve organizasyonlara dilekçe vermek
SEL’i teşvik etmek, okul ve evi entegre etme çabalarını desteklemek
sosyal ve duygusal becerileri bütünsel olarak geliştirmeye yönelik programlar.
Çocuklarının öğrenmesine yardımcı olmak için uyumlu bir çaba göstermelidirler.
evde sosyal ve duygusal beceriler. Ayrıca,
SEL müfredatı, standartları ve ed-tech ürünleri. Saygılarımla
SEL ile ilgili ed-tech çözümlerine, ebeveynlerin bir kez daha
savunucu olmak, ürün standartlarını zorlamak ve
çocuklarının olmasını sağlamak için oluşturduğumuz özelliklerin listesi
SEL ile ilgili ed-tech’den maksimum fayda sağlamak.
Araştırmacılar
SEL’in en iyi nasıl tanıtılacağını anlamadaki boşluk göz önüne alındığında
ve hangi SEL ed-tech ürünleri ve programlarının en çok olduğu
etkili, araştırmacılar
SEL ve SEL ile ilgili edtech’in etkililiğinin yanı sıra ürün standartları ve derecelendirmelerinin etkinliğini gösterir.
Ayrıca, doğrudan
sonuçları ölçmek ve ortamlar ve ülkeler arasında karşılaştırmalara izin vermek, 21. yüzyılın yeni önlemlerini oluşturmak
becerileri ve mevcut olanları doğrulama. Onlar tanıtım yapmalı

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here